woho-.-'

WOHO, har nackspärr-.-
jag kan ju inte ens sitta bekvämt :(

menmen, tänkte berätta lite om dagen,
idag har vi har släktkalas, så jag fick pengar, en blomma och en vindjacka :D ♥
tack för det släkten ;)
vi fikade och lite allmänt småprat,
är sjukt avis på Peter och Sofia som nyss kom hem från thailand ;o
VILL OCKSÅ!
menmen, blir säkert ett annat år får vi hoppas ;)
 sen när alla hade åkt, så blev det bars slappa, och tittade på den sista Shrek filmen :D
så gullig, men jaja;)


sen blev det halsova lite, sen kom jag på att jag inte får glömma bloggen, så då blev det datorn ;)

kan inte fatta att helgen har gått så här sjukt fort, men tyvärr så har den det :(
och, jag och plutt har inte ens lov samtidigt, så där förstördes det :(
så surt, men vi kanske får träffas en helg eller något istället :)?


om några veckor blir det nog Norge då :D♥
 längtar värsta mycket ;)

uppdaterarer snart igen,

PUSS♥


Kommentarer
Postat av: mmatildalarsson:)

sööööööööööötnos :D <3

2011-01-17 @ 13:59:52
URL: http://mmatildalarssons.blogg.se/
Postat av: Sanna :D

Du är:D <3

2011-01-22 @ 18:45:23
URL: http://thatchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0