shopping :D

hej alla coolingar:D
idag så har man varit på stan med mamma :)
vi var faktist bara på gina :) , i en och en halvtimme  ;)♥
jag köpte:
blommig tröja
ljusa jeans med nitar
svarta jeans, som är höga i midjan
3par trosor
ett turkosblått linne
en rosa halsduk
ljusrosa kavaj/jacka

blev jätte nöjd med mina köp :D
väldigt mycket bra saker som funkar året runt ;)

sen så åkte vi hem, och fick skotta bort massa snö, det är helt sjukt vad mycket snö det är :(
men imon ska det nog regna, så då försvinner det nog lite iallafall :)♥

och imon ska jag ha släkt kalas , hoppas på att man får något kul ! (y) ♥♥

men nu så ska jag nog kanske hjälpa mamma med att göra cheesecake tills imon!

PUSS♥




Kommentarer
Postat av: e l i n - a p p e l b e r g ~*

komentera och följ min blogg!

nu kan du även bli veckans blogg läs på bloggen!♥

2011-01-16 @ 11:20:12
URL: http://blueberrypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0